d61fc4684c8c0b120632-divjina

Wildlife (2018)

Igralca Paula Dana se verjetno najbolj spomnimo v vlogi pridigarja Elija Sundayja v epski drami There Will Be Blood, tokrat pa je v vajeti vzel režijo in scenarij delno avtobiografske družine drame Wildlife. Ta nas popelje v 60. leta minulega stoletja in prikaže kompleksne odnose med družinskimi člani, kjer ne manjka konfliktov, potlačenih zamer in naraščujočih finančnih težav. V središču te zmešnjave je kakopak otrok, najstnik Joe (Ed Oxenbould, ki je na las podoben mlajšemu Danu), ki mora prenašati komplekse svojih staršev, ki ne bi mogla biti bolj tipično “predmestna”; mati Jeanette (Carey Mulligan) je potisnjena v vlogo razočarane gospodinje, ki je naveličana svojega trmoglavega in impulzivnega moža (Jake Gyllenhaal), ki v želji po hitrem zaslužku za nekaj mesecev zapusti dom, da bi pomagal gasiti divje požare, ki se širijo po Montani. Četudi smo zaplet z ločitvijo staršev, ki jo spremljamo skozi oči otroka, že večkrat videli, ga Dano predstavi na inovativen in poetičen način; čudovita fotografija, mirujoča kamera in široki plani, ki gledalcu omogočajo dihati dogajanje in se posledično vanj tudi lažje vživeti, vsekakor spadajo med adute pričujočega filma, ob tem pa kakpak ne smemo pozabiti na osrednje tri igralce, ki so v vrhunski formi, njihovi liki pa boleče življenjski in tako pristni, da do njih čutimo enako mero obsojanja kot tudi sočutja. Wildlife ima vse nastavke, da postane sentimentalna družinska drama, vendar je mnogo več kot to; je realističen vpogled v situacijo, s katero se žal vedno srečuje preveč otrok. Več kot vzpodbudni režijski prvenec Paula Dana.

Email this to someoneTweet about this on TwitterShare on Google+Share on Facebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *